Aaaj mina tuttar!!!

Sablar vad det gör ont när tösabiten suger sig fast. Har hon bara fått grepp är det inget problem, men innan dess... Aj aj aj! I övrigt ska vi väl inte klaga för amningen flyter på väldigt bra hittills och med tanke på kvantiteten kiss och bajs som lilla fröken lämnar i från sig så behöver vi inte tvivla på huruvida hon får mat eller ej!

Det är riktigt tråkväder ute idag med regn och rusk. Det inspirerar inte alls till promenad fast man borde. Vädret är helt klart en stor nackdel med att få barn vid denna årstid! Men eftersom både jag och Tjorven behöver frisk luft så får vi väl helt enkelt ta oss i kragen och gå ett litet varv i alla fall. Pappsen har kört till jobb en liten sväng så vi får underhålla oss själva härhemma nu några timmar.

Igårkväll fick jag faktiskt två timmars sömn i sängen utan bebis vid sidan om mig. Hon knoppade gott i vaggan till tolv då hon ville ha mat och sen fick hon ju givetvis spendera resten av natten hos mig. Det är ju så mysigt att snusa bebis!


Kommentarer
Postat av: Fam. Båge

Va skönt att amningen flyter på som den ska!

jag vill också snusa bebis =)

2008-12-10 @ 13:49:35
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0