Aj...

Nätterna är inte roliga alls längre. Det gör så ont i bäcken och höfter när jag ligger på sidan, som är det enda sätt som  är möjligt att ligga på, så jag får vända mig stup i ett och att vända sig är ju ett projekt i sig som heter duga det med. Idag går vi i alla fall in i vecka 38 (37+0) och har 20 dagar kvar till bf. Försöker att tänka som så att det går fort och snart är lill* plutt här, men det är ju inte så lätt att vara positiv mitt i en smärtsam sammandragning när man vet att det inte är någon förlossning på gång...

Jag fick beröm av min sambo nu på morgonen. Jag har inte dammsugat på två dagar :) Det gör ju för jäkla ont i ryggen att dammsuga nu så jag har börjat släppa lite på det. Men idag ska jag köra ett litet varv med kompisen. Vill ju inte att den ska känna sig försummad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0