Min nya hobby...

...är att sitta och göra diagram över graviditetens utveckling! Knäppt... Men jag tycker att de blir rätt tjusiga :)






I morse fick barnen ge M fars dags presenter eftersom de inte är här på söndag. De var så söta i sitt planerande av hur de skulle göra det och jag har sällan sett dem studsa upp så ur sängarna och sitta klara vid frukostbordet när M kom upp ur duschen! Blev en riktigt mysig morgon, fast vissa var nog lite lätt slitna eftersom det var after work igår hehe!

Har haft sammandragningar var 10-20 minut sedan i går eftermiddag nu och de håller i sig mellan 30-60 sekunder. Så nu är den stora frågan: Är det något på g inom en snar framtid? Mår halv illa med och magen har flippat ut helt och hållet... Vi behöver inga katrinplommon för tillfället i alla fall!
Detta gör i alla fall att jag känner mig liiiiite bekymrad för att M ska åka till Stockholm över dagen på tisdag... Tänk om det sätter igång då och han inte hinner hem! Jag vill fan inte föda vår bebis själv! Ja ja, vi får väl ta och diskutera det ikväll...


 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0