Redan fredag!

Redan fredag och 11 dagar kvar tills lill* plutt är tänkt att komma ut.

Har precis smällt i mig fyra rostade mackor med citronhonung och ett STORT glas mjölk till det. Det är så himla gott! Har bara ett stort problem... Jag köpte för lite citronhonung! Den är ju snart slut *snyft* Jag får nog försöka leja någon att springa på Fredriksdals julmarknad och handla lite mer till mig.

Var hos le friseur igår och blev enligt mig själv väldigt snygg i håret. Fick även skön ryggmassage i stolen när håret tvättades och gissa om min trötta rygg tyckte att det var skönt!
Resultatet blev så här i alla fall:            











Idag har jag hittills roat mig med att fota "lilla" magen igen. Ville ha lite "artistiska" bilder på den alltså åkte kläderna åt pipsvängen en runda. När man sen gjort dem svartvita och klippt till dem lite i datorn så får nog slutprodukten anses vara någorlunda ok. Eller?

Hade man varit smart hade man ju bokat tid hos en fotograf för någon månad sedan, men eftersom man inte är så smart så får man fixa hemma. Blir dessutom billigare :)

Jag är mäkta stolt över min mage faktiskt även om den är tung och jobbig att bära runt på nu. Det slog mig i morse att snart är det över och därefter blir det inte fler bebisar, så det gäller verkligen att suga på den här karamellen nu. Njuta av de små (eller ganska kraftiga) buffarna därinne och inte bara tycka allt är pest och pina. Visst jag kan inte städa och fixa och dona en massa som jag brukar, men jag kan ligga och prata med min mage och det kommer jag inte att kunna göra mer sen. Städa lär jag nog få göra en massa mer av i mitt liv!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0