Helgen som gick...

I fredags var det graviditetsshopping på Väla med A & J. Tydligen så väckte vi en del uppmärksamhet med våra magar för det var ju värst vad folk tittade på oss när vi kom vaggande! Fick shoppat nytt smink, lite grejer till bb-väskan men inga stövlar :( Det slank även med en bok av årets nobelpristagare Le Clezio, så nu ska vi snart vara duktiga och sätta tänderna i den.

På kvällen var det tv-tittande som gällde för mig och sambon, Fille sov borta då det är hockeycup i helgen och de andra 3 ynglen var ute och halloweenade hela kvällen och såg ut så här:
 
Hade en märklig dag igår. Ont i huvudet och domningar i benen. Inget kul alls... Pallade därför inte gå på någon tjejfest utan stannade hemma med la familia och spelade tp med Micke och Fredrik (stackaren var ju utslängd pga tjejfesten...)
Kan dock inte påstå att jag briljerade på tp:t. Det gjorde å andra sidan inte M & F heller, men det slutade iaf med att F vann.

Idag lär det inte heller hända så mycket. Just nu försöker jag mest stänga öronen eftersom ungarna spelar Singstar... Det låter för jäkligt! Tur att de är i källaren! Annars kollar jag just nu Trazan och Banarne på barnkanalen. Tala om kvalitetsprogram :) I love it!

Idag är det 23 dagar kvar till bebisen är beräknad att anlända och jag börjar redan gå in i min asociala dvala. 
Längtar, längtar! Allt är klart och väntar på dig lille vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0