Allting är bra!



Idag har vi varit på ultraljud igen och lyckan är total! Bebisen har vänt sig rätt av sig själv och håller just nu på att borra ner sitt lilla huvud. Inte konstigt att jag börjat springa och kissa stup i ett de senaste två dagarna. Misstänker att den vände sig natten till igår för därefter har jag fått ett vansinnigt illamående och en massa magsyra som åker hiss i min hals.

När vi ändå var på ultraljudet så frågade jag givetvis om vi kunde få se vad det var och läkaren försökte... Men vår lille plutt behagade inte visa upp sig, utan låg med rumpan upptryckt under mina revben, så nu återstår bara väntan. Allt var bra i alla fall. Där är lagom mycket fostervatten, den rör sig fint och väger numera 2702 gram och ligger mitt på tillväxtkurvan.

Längtar så efter att få träffa den lille busen som huserat i min mage sen i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0