Flygande kaniner på badrummet!!!

Jodå, det har vi nu, flygande små kaniner i badrummet. Anledningen till detta är att jag var i stan idag och "råkade" gå in på Gömstället och hitta världens sötaste mobil (enligt mig...) med kaniner med små änglavingar. Men fasiken vad det är jobbigt att knata på stan nu. Efter en timme är jag helt slut och längtar hem till min fåtölj och sammandragningarna man får på köpet skojar vi inte om. 39 dagar kvar till BF...*suck* plus några "gå över tiden"-dagar med förmodar jag...

Shoppade litet kit på Bodyshop med som ska packas ner i bb-väskan. Pink Grapefruit, luktar riktigt fräscht.  Minns att duschen efter förlossningen var en riktig höjdpunkt och denna gång vill jag lyxa till det lite. Så får pappsen mysa med bebisen under tiden. Har han knappast något emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0