Vilket passande väder...

Urrk här sitter man med graviditetskrämpor OCH ont i halsen och värk i leder. Humöret är inte på topp på grund av detta kan man säga...  Vädret är ju dock passande till att bara sitta inne och glo. Orkar ju inte göra något ändå. Dammsugade och tvättade golven i morse trots allt, men det var ju som att springa ett maratonlopp så resten av dagen lär jag förhålla mig passiv. Borde iofs ta hand om disken med... diskmaskinshelvetet gick nämligen sönder igårkväll så nu får vi köra manuellt och med fyra ungar så blir det en del som ska diskas. Som om vi inte har tillräckligt att göra ändå! Svärfar ska iaf komma nu under dagen och se om han kan hitta felet på den... Hoppas hoppas hoppas!

Idag är det 35 dagar kvar till bf och det är banne mig inte mycket! Jag har ju en massa jag vill få gjort, men jag pallar ju inte fixa en massa med den här kroppen. Jag ska dock ha målat klart spjälsängen INNAN bebis kommer. Sen har jag knappast lust med det... Sen hade det ju som sagt varit skönt om vi fick iordning Cajsas rum med, men det börjar jag tvivla starkt på :S Det löser väl sig ändå, vi får ju helt enkelt ha hjälp med de större grejerna. Jag längtar ändå mest efter att lill* plutt kommer ut till oss. Får fokusera på mina småprojekt istället nu sista tiden. Som att ta hand om alla fotografier jag framkallat, packa skötväska, fixa ovannämnda spjälsäng osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0