Äntligen fredag!

Gomorron alla mina vänner! Idag är det fredag och M kommer hem, solen skiner och jag har världens mysigaste lilla Tjorvas här i min famn. Kan man vara något annat än lycklig då? Nej!

Det verkar som om vi håller på att skaffa nya "rutiner" här på nätterna. Vakna vid tre och boppa och sen vid fem igen istället för bara klockan fem... Men, som sagt de här "rutinerna" är ju snabbt föränderliga och lilla M har ju aldrig varit speciellt besvärlig på nätterna så jag klagar inte :)

Nu ska jag kika in hos er en sväng innan det är dags att göra sig lite vacker för sin mans hemkomst :)

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Godmorgon frun, eller snart frun:) Visst känns dagen underbar, tycker jag med än om min man inte varit borta så länge, 3 timmar. Jag känner mej glad idag, eller extra glad får jag nog säja för jag brukar inte var sur. Vår natt var lite bökig men jag ska heller inte klaga för jag vet att det är övergående, Milo har också varit så duktig sedan han föddes. Man läser ju om många som får vagna och gå omkring och vagga bebbarna till sömns och sedan vaknar dom stup i kvarten.



Ser att du och andra ofta har t-shirts på era bebbar nu, jag har lite svårt för att ta på kortis på Milo, tror nog att han fryser. Jag tycker det är kallt med kort ärmat själv, är nog också en frusenprick. Fast om det blir 22 grader i helgen får jag nog ge med mej:)



Kram syster och njut livet, det är underbart!

2009-04-24 @ 08:51:20
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: Susan

Go morron gumman.



Skööönt att mannen din kommer hem idag=)

Kramar

2009-04-24 @ 09:12:58
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Sönt att M kommer hem idag!



Och det där med rutiner är precis som du skriver, dom ändras hela tiden...hoppas att lillan kommer på snart att hon ska sova hela nätter :)



Ha en fin dag i solen!

Kram

2009-04-24 @ 09:27:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon gummor!!!



skönt att din kära gubbe kommer hem idag..:) haha, det där med att börja bajja på nätterna känner jag igen.. men det har stina redan lämnat igen..

hoppas ni får en fin solig dag!!! kram

2009-04-24 @ 10:48:15
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: malin

Ler stort, ha en toppen kväll i famnen på din älskling!!!



Kram Ma.

2009-04-24 @ 12:53:12
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0