Åskmoln

Humöret är inte på topp i Ugglehuset idag. Jag hatar när jag påbörjar saker och sen inte kan fortsätta för att det fattas grejer. I detta fall har jag kört fast på grund av att jag inte hittar någon hovtång i detta huset! Två förbaskade pluppar till en spegelvägg går inte att få av för de är sönderskruvade i skruven, så jag behöver alltså en tång till dem, men en sådan är inte intresserad av att bli hittad tydligen. Så nu sitter jag här med ett stort åskmoln över huvudet. Jag vill bli klar här någon gång!!! Här är bara röra överallt just nu. Hatar det!!!

Prinsessan sov från 20,30 igårkväll till 05.20 i morse! Jag tror helt klart att gröten bidrar till detta. Nu vilar hon igen. Lilla älsklingen.

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

God morgon fröken solsken...hihi..

du låter precis som jag gör ibl.. haha.. blir galen när inte sakerna finns där dom ska.. tyvärr är det oftas jag själv som är boven i dramat också.. jag sprider ut saker omkring mig alldeles för mycket ibl.. pust..;)



hoppas du lyckas fixa till det du ska göra utan hovtången.. KRAM

2009-04-07 @ 11:30:29
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Verkar som om vi måste börja med gröt...uppenbarligen! :)

2009-04-07 @ 19:54:38
Postat av: Katja

Oj så länge hon sov, skönt!

2009-04-07 @ 20:58:33
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0