Blogging in the sunshine

Jodå, sitter ut och skriver detta inlägg samtidigt som jag käkar lite lunch. Har tagit ut datorn för att den ska spela lite musik för mig nämligen när jag joxar i trädgården. Går här och lullar och småfixar och har det supermysigt. Tänk, för ett år sedan mådde jag spyilla hela tiden och pallade inte göra ett skvatt i trädgården. Nu har jag hur mycket energi som helst! Otroligt som graviditeten påverkade mig. Först med illamående och trötthet och därefter foglossning och trötthet... Jag var ta mig tusan trött hela graviditeten! Har nog aldrig sovit så mycket som då.

Lillstumpan har hållt sin mamma sällskap i trädgårdsarbetet litegrann, men när jag lade henne på trädäcket för att hon skulle kunna ligga och titta när jag räfsade löv så somnade hon! Så nu ligger hon där och trynar. Lilla fjollan. Bilder kommer senare. Nu är maten slut och jag ska återgå till arbetet!


Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Mysigt att gå och pyssla i trädgården! Här är det mest på planeringsstadiet än så länge, fast snart har vi staket och sedan ska det planeras stenläggning och därefter trädgård så det blir nog till sommaren/hösten först.



ha det gott i trädgården. Milo sover omgång 2 i vagnen och jag ska ut och sätta mej med en tidning på altanen, fick en hel hög med Sofies Mode av Helene.

Kram

2009-04-12 @ 14:12:01
Postat av: ♥ MammaRussin

haha.. det låter som vi mådde lika då under graviditeten då!!! spy illa, trött och foglossning..



tur vi är så pigga och alert nu då..;) hihi.. kramkram

2009-04-12 @ 14:52:52
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Härligt med en utedag!

Det har vi haft här hemma också!

Skottat undan en massa snö på baksidan, så även vi ska få känna av våren lite :)



Kram

2009-04-12 @ 15:08:53
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

det där låter som min graviditet :( mådde du illa länge oxå?

2009-04-12 @ 19:57:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0