God förmiddag

Sitter just nu och latar mig i tv-soffan. Rätt skönt det med så här en måndagförmiddag. Har läst lite bloggar och tittar på Nyhetsmorgon. Skulle vara någon barnpyssolog eller vad det nu var som ska prata om spädbarn och aktiviteter nu efter nyheterna så det tänker jag se. Sen är det dags att ge sig ut i soliga fina vädret! Klippa gräset står på schemat idag, sen får vi se vad vi (=jag och Matilda) mer ska hitta på.

Lilla snutt vilar förmiddag på sitt rum för tillfället och Micke ska hjälpa sin syster att hämta en lekstuga, därefter ska han ner och fixa vidare med båten. Mysigt att umgås när det är långhelg... ;) Nädå, ingen fara, vi har hunnit att umgås med!


Kommentarer
Postat av: emma

det lät inte så värst kul :( jag mådde också illa till v 20, foglossning från v 16. man undrar ju hur nästa graviditet blir...

2009-04-13 @ 10:42:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..



vill bara säga hej hej.. :) hoppas allt är fint med er... Kramkram

2009-04-13 @ 16:46:45
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0