Ny dag, nya tag!

Gomorron alla bloggisar! Det blev inte mycket action här igårkväll inte. Efter att vi haft en helmysig dag tyckte min mage att den hade fått i sig något olämpligt och började dinga sig (syster, you know that feeling). Hatar det!

Idag ska vi på babycafé med Tristan och Edvin (och deras mams med såklart). Det ska bli mysigt. Jag tänker även passa på att ta en sväng ner om staden innan, när jag ändå är ute på bussturné. Jag har lite födelsedagspresenter att fixa nämligen, då sambo och son fyller år på lördag.


Bild från förra veckans träff med Tristan.
Sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilken söt bild på sötisarna :)



Önskar er en fin dag!

Kram

2009-04-27 @ 08:57:55
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Så gullig bild:)Ha det mysigt idag! Och ja jag vet hur magen känns, hatar också det!

2009-04-27 @ 09:47:26
URL: http://miemilo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0