Passar på

...att slänga in ett snabbt inlägg nu när sambon är och handlar.

Lördagen har gått i flygande fläng! Vi fick besök redan vid tiotiden i förmiddags då min moster kom och skulle hämta grejer hon beställt av mig. Klantfia här hade dock tagit hem fel sort av ansiktscremen så det slutade med en bodylotion istället utöver ansiktsrengöringen:)  Ja ja, sånt som händer. Vi fick ju druckit kaffe och ätit vetebröd och snackat en massa skit ändå! Det är alltid så mysigt när min moster kommer. Matilda passade på att busa lite med henne också.


Klappa, klappa kaka...

Efter att moster åkt dök M upp och skulle hämta Files bandyklubba. Mer kaffe och skitsnack i någon timme. Jisses vad mycket kaffe det blev där under några timmar mellan tio och två! Hela dagsransonen på en gång så jag kände mig nästan som en hög duracellkanin ett tag!

Är nöjd med mig själv idag på "arbetsfronten", fick nämligen sålt lite grejer till både K och M. De köpte båda två "herrkollektionen" med rakkräm, after shave och deo. Kul när de vill prova! Sen köpte K lite blandat till flickvännen med. En bra "arbetsdag" här med andra ord!

Resten av eftermiddagen har dock spenderats väldigt avslappnat. Jag har bara gått och väntat på att Matilda skulle vakna så att vi kunde hitta på något, men tösabiten sov och sov och sov... och sov lite till. Så till sist vankade jag bara runt som en äggsjuk höna härhemma. Var ju inget kul att joxa i trädgården idag eftersom det blåste så mycket (fast tvätten torkade snabbt!)

Ikväll ska det grillas karré i Ugglehuset. Gott gott!
Hoppas alla ni andra också haft en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..:)

underbar dag!!! nu vart jag nyfiken på vad det är du säljer.. oriflame eller??

kramkram

2009-04-25 @ 18:13:55
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: malin

Ja, jag blir också nyfniiiken!Vad vad vad?



Kram kram

2009-04-25 @ 18:29:38
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: kristina

Fick du någon medicin?

Hur länge behövs den?



Kraaam

2009-04-25 @ 19:28:24
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0