Tidig morgon

Allting är ju relativt, men jag tyckte det var tidigt när Matilda började kvittra klockan sex i morse. Tjugo minuter senare var det bara att masa sig upp. Ja ja, i och med det har jag hunnit köra en rengöring i dismaskinen och fixa lunchen till dagens dejt med flicksen. Nu sitter vi och tittar på Barnkanalen en liten stund, det verkar nämligen som om lilla snutt börjar bli lite småtrött igen.

Härligt väder idag med! Solen strålar från en klarblå himmel redan. Me like. Kommer att bli en bra dag idag. Att M slutar klockan ett idag gör ju inte heller dagen sämre.

Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Fler än jag som får sådana morgnar ser jag:) Idag blev vi väckte av tokTimmie som nog sett någon hund på "vår" trottoar och då skällde han som en galning. Blir man förbannad då eller? Visserligen var kl 06.40 men ändå!

Fast när det är så här fint väder så har man ju lite extra glädje av att gå upp tidigt, positiva Arne-ideologi.



Nu ska jag börja plocka fram alla papper inför dekl. av husförsäljningen...j__lar vad jag inte vill!

Kram

2009-04-30 @ 08:52:04
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: Emma

Heeej!!!

Jag såg din kommentar i min blogg nu!!!

Tyvärr så hinner vi inte komma in och "picknicka" hos dig men gärna en annan gång!!!



Hoppas ni har det trevligt!

2009-04-30 @ 09:01:08
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

skickar en solig hälsning från närke till dig..:)

hoppas ni får en toppen dag och en fin fin valborg..:)

kramkram

2009-04-30 @ 09:46:21
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0