Följande har hänt...

Fika hos Angelica och Amir idag.  Vi träffade, utöver värdarna, Jessica och Edvin, Linda och Hugo, Helen och Felix, Monia och Adéle. Mycket trevligt som alltid :) Angelica hade bakat Banoffkaka (som alla såklart vet vad det är:) ) och kladdkaka med dumle i. Till det serverades vispgrädde. Mmmmm. Livsfarligt gott! De här fikaträffarna vi sysslar med är knappast bra för figuren...

Det var roligt att vi hade lite vakna barn som umgicks idag... Ja, tjejerna det vill säga. Grabbsen sov mest! Pojkar, så raggar man inga tjejer;)


Matilda och Adele utbytte däremot lite meningsfullt gurgel och tjejfniss...



Efteråt var man såå trött, så det var tur att pappsen kom och hämtade oss:)



Förresten moster Mie, vad tycker du om min KikKid-overall som mamsen ropade in på Tradera;)

Jag har fått lite info om vad som hände i söndags på den numera berömda "tjejträffen" Det hade tydligen blivit högljudda tongångar om vad som var rätt och fel och det verkar till viss del som om "the x" har uttryckt ett eventuellt "obehag" av att ha med mig. X:et var dock inte heller på träffen, utan hon hade "glömt" det... Kära A hade dock spontant uttryckt "vad fan är detta för jävla kärringfasoner" eller något i den stilen. TACK!
Det hade varit väldigt intressant att veta exakt vad folk sa, men I ville inte nämna några namn ang vem som sa vad. Det är i alla fall ingen som "har något emot" mig... Hmm, trevligt, men jag känner ändå ingen större lust att umgås med dem i flock mer. Att umgås i par känns däremot helt ok, med vissa. Ska bli intressant att se hur folk beter sig på dopet på lördag. Fortsättning följer alltså!


Misstänker att mitt laktosintag varit alldeles för högt idag för sablar vilken magknip jag har haft ikväll. Nästintill bott på hemlighuset. Lite meckigt när det skulle ammas samtidigt :S Stackars min lilla snutta!

Ha! Det är ju super att Internationella Brottningsförbundet fått sig en liten knäpp på näsan angående OS-matchen och nu ska ändra reglerna. Jag tyckte det var bra gjort av Ara Abrahamian att markera som han gjorde och nu har det uppenbart lönat sig.

Förresten ibland får jag bara vatten på min kvarn gällande amerikaner, men det kanske kan vara så istället att evolutionen missat Amerikat...

Jaha det var mycket om lite, eller lite om mycket , eller bara förvirrat, eller... Tid att gå att lägga sig!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Du borde egentligen bara bjuda KÄRNAN till dopet.

Övriga sympatisörer kan stå utanför. Bakom ett staket.

På andra sidan gatan...

2009-02-13 @ 00:45:55
Postat av: Moster Mie

Jag tycker att du är bedårande vacker lilla Matilda och verkligen fin i KikKid overallen! Din mamma har lärt sej detta med tradera..hihi. Farligt farligt! kan kännas som speldjävulen ibland:)

Fnys åt kärngänget, dom kan du vara utan. Visst finns det säkert dem som är bra i gänget och det där x-et behöver ju inte känna obehag, om jag inte missminner mej så var det hon som lämnade borgen? Näää sådana människor gör en bara illa och dom kan man vara förutom, sånt lärde vi oss under utbrändtiden, eller hur? Kram syster och familjen.

2009-02-13 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0