Bvc och besök av kusin Milo

Idag var det dags för nytt besök hos bvc. Dagens mått är 5300 gram och 60 cm lång, damen växer bra med andra ord :) Hon behöver dock inte växa för fort, vi vill gärna hinna använda kläderna mer än en gång och jag vill inte att det ska gå för fort. Vill ha min lilla bebis länge. Det är stor skillnad på när jag fick F och nu, så tillvida att då såg man fram emot nästa steg i utvecklingen hela tiden och var superuppmärksam på om han lärt sig något nytt. Nu vill jag bara vara i nuet och njuta, det går ju så fort ändå när de växer så jag behöver ju inte stressa på med att leta tecken på om hon är "tidig" och har lärt sig det ena eller andra.

På eftermiddagen kom kusin Milo med sin mamma och pappa och hälsade på. Mycket trevligt att dricka kaffe och äta semla i kombination med småprat. Efter de vuxnas fikastund fick M & M (!) sin beskärda del i form av boppe i soffan och systrarna babblade på i full nittio som vanligt!  


Viss skillnad i storlek på de små liven... Milo är 5½ månad och betydligt större och stadigare. Det händer mycket på kort tid kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Hej på er! och tack för igår. Det var verkligen roligt att få träffa lilla Matilda och er förstås:) Jag tjuvlånar bilden så jag också får visa våra söta barn på vår blogg:) Ok va?

Kram

Mie

2009-01-06 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0