Lean, mean milking machine...

Det är jag det! I natt har det boppats i ett kör från det att jag gick och la mig tills- tja vi håller fortfarande på! Ja ja, det är inte hela världen. Jag har ju varit relativt förskonad från "bieffekter of the motherhood" hittills, så det är bara att boppa på och se glad ut!

Kvällsuppdatering:
Ja, vi har fortsatt i samma anda med en massa mys och boppning. Vi lyckades som tur var att komma ut en runda så att jag kom till posten och fick skickat ett par av plaggen jag sålt på Tradera. Nu har det ätits som tusan precis innan snuttan gick och la sig så förhoppningsvis får jag några timmar själv i sängen i natt. Ryggen behöver det oavsett hur mysigt det är att ligga och snusa på tösabiten.

Idag har jag suttit och lusläst på nätet om hundar och klåda. Vår odåga fnattar sig nämligen sönder och samman, vilket jag blir vansinnig på, men jag läste att det kan vara idé att prova låg-protein foder så det har beställts och kommer om någon dag. Hoppas att det hjälper så man inte behöver lägga en halv förmögenhet hos veterinären... Försäkringen täcker ju inte hudproblem hos Shar-Pei... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0