Mysfredag

Idag har vi inte gjort många knop inte! En snabb omgång med dammsugare och mopp i morse när Tjorven sov frukost. Det är ett måste att städa här varje dag kan jag meddela er som undrar om jag har städmani, jaja det har jag kanske liiite, men vi har även en hund och en drös med stora ungar som tillsammans skitar ner något kopiöst ,så jag hade inte stått ut annars. 

På lunchen kom min lillasyster hit med smörrebröd från Holger Danske nr 27 alias Luxus-Rejer var banne mig inte fel! Alltid lika trevligt att luncha med syster yster och chittchatta lite:) Tack så mycket!

Eftermiddagen har spenderats på sofflocket med Tjorvas på magen och slutna ögon. Det var såååå skönt. Sen blev det lite bus och lek på golvet med.

Ikväll ska vi käka Kinamat, syckling med kasuvnötteeeeelll o liiiis mmmmm gott gott, och titta på Let´s dance förmodar jag (eller jag kanske har sån tur att jag får se På spåret istället?)

Hade förresten assistans i bloggandet här idag!


Kommentarer
Postat av: sicka

:)

2009-01-31 @ 15:53:43
URL: http://sicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0