Feber

Inte konstigt ungen är ledsen och gnällig. Hon har ju feber! Om det är pga tanden eller om hon är förkyld låter jag dock vara osagt. Vi kommer i alla fall inte att bråka med vällingen ikväll eftersom hon inte mår bra. Det får vänta tills hon är piggelin igen. Lillsnuttan!

Eftersom jag inte är en rosa person håller jag förresten på att ändra design i bloggen IGEN. Kan inte ha en rosa blogg, det är so oh not me! (Skulle det nu finnas någon som vill ha min gamla design, med egna bilder och text i headern givetvis, kan vi säkert lösa det!)



Kommentarer
Postat av: Nikita

ush då, hoppas hon blir bättre snart!!

2009-06-05 @ 19:00:01
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Men lilla stumpan! Kan ju vara tanden för en förkylning brukar väl inte börja med feber? Hoppas hon inte blir jättedålig. Kör du på med boppandet för nu är ju vätskan viktig och inte bara innehållet.

Kram på er alla! och javisst, fint med gult:)

2009-06-05 @ 20:47:40
Postat av: Anonym

vad fin header blev :)



ajdå, inte kul med feber, huvva! krya på hon



kram

2009-06-05 @ 20:59:36
Postat av: Emma

Va den är fin den nya sidan!



Usch tänder gör ju ont =( Hoppas det går över snart!



Du jag är en rosa person och jag gillar din rosa blogg blink blink haha =)



Kram, ha en skön helg!

2009-06-06 @ 07:08:34
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

varje gång man tittar in är det ny design :) gillar headern nu :)



hoppas lillskrutt kryar på sig!

2009-06-06 @ 09:40:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0