Matildas rutiner

Numera ser ett dygn med Matilda ut på ungefär följande sätt i mat och sovrutiner:

04,00 vaknar och kommer över till mammas och pappas säng, får lite boppe somnar om och sover lite ryckigt
07,00 går upp fixar blöja och kläder, får gröt till frukost när mamma och pappa äter sin frukost
09,30 tröttfia går och sover fm
11,00 lunchdags
eftermiddagen är lite flytande i sovandet men en lur på 1-2 timmar blir det och en boppeslurk brukar också klämmas in ;)
15,30 mellis typ yoghurt
18,00 gröt
19,30 välling+boppeslurk
20,00 natti natt

Känns ganska ok faktiskt när man staplar upp det så här. Kan ju vara bra att göra det när man sliter sitt hår över att lillfian är tvärtjurig över nåt och bara vill boppa hela tiden typ halvfem i morse...

Idag ska jag ta tag i båtdynorna så de blir klara någon gång. Låg och filosoferade i natt över hur jag skulle gå tillväga med de sista som måste skarvas ihop i tyget och har kommit fram till hur jag ska göra. Så det är väl bara att ta tag i eländet :)

Ha en niceig sommardag allihop!
Tjipp


Kommentarer
Postat av: malin

Ja stabil jycke är ju ett måste som du säger. Tänker ni ta valp?



Ronja vill ha hund, jag har inte bestämt mej ännu. Men vet i allafall att någon valp orkar jag inte.



Sista september låter intressant,den får vi prata närmare om!:)



Hoppas ni får en fin fin dag!



Ska betala räkningar nu, sen ut en stund o läsa medans lilleman sover.



Kram Ma

2009-06-30 @ 09:42:33
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin med Filippa

Vi har ganska lika smak vad det gäller kläder du och jag. Det är många plagg som finns både i Matildas och Filippas garderober :)

Filippa har på sig Nova Star jeanskjolen idag. Blev så glatt överraskad över den halva bodyn som satt i :)



Vad mysigt det låter när du skriver om bröllopsförberedelserna, det riktigt sprudlar om dig :)

Det märks att du är lycklig!



Hoppas dagen blir riktigt bra!



Kramar

2009-06-30 @ 11:53:13
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0