Dagens bravader

Såja, då är vi installerade på hotellet i Göteborg (jäkla stad att köra bil i, även MED gps... grrr) snuttan är nattad och jag och M sitter och jäser framför tv:n med varsin öl. Det låter ju som om man vore hemma! Hur har dagen då varit i övrigt? Jotack, bara bra!

 

Efter att det ätits, mysts, lekts och sovits lite till, lämnade jag och Matilda hotellet runt halv ett för att leta upp mat till mamma och gå på tur i Jönköping. Vädret var helt underbart så stumpan fick sitta upp i vagnen med suffletten helt nere till att börja med.

Efter att vi fyllt på energidepåerna hos mig, traskade vi runt lite på måfå och ojdå! Helt plötsligt hittade vi en affär med en massa Molo-kläder i skyltfönstret. Givetvis var vi tvungna att gå in där och väl inne visade det sig att allt på entréplan såldes för halva priset så vi köpte fyra bodysuits från Ej sikke lej. Alltid bra att ha när man är hemma och myser, eller som pyjamasar. Vi fortsatte att lulla runt och hittade även en PoP-butik där det handlades litegrann. Har ju spanat på byxorna och den gröna t-shirten ett bra tag och nu gick det inte att hålla sig längre!

 


Efter att vi shoppat "klart" åkte vi ut till kontoret och väntade där tills pappsen jobbat klart. De hade ett bra rum med sköna (och riktigt snygga) fåtöljer i där vi kunde amma och mysa. Matilda provsatt också lite trots kräkrisk!
 

Efter några timmars bilfärd och ett fasligt irrande för att hitta en parkering nära hotellet är vi som sagt på plats nu. Imorgon är det mammas tur att shoppa. Jacka och skor ni vet, som jag babblade om häromdagen.
Så nu är det bäst att man skuttar i säng och får så mycket som möjligt av sin skönhetssömn (dvs så mycket som Matildan tillåter!)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin med Filippa

Vilka fina kläder du shoppat. De cerise jeansen har jag köpt till filippa, idag på POP stod jag och höll i den fina matchande t-shirten... jag köpt den inte , men jag tror att jag ångrar mig och köper den imorgon!



Hoppas att ni får en fin dag i Göteborg :)

2009-03-18 @ 23:12:09
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/
Postat av: Mie och Milo

Hoppas ni fick sova inatt:) du har väl haft mardrömmar om all shopping. Jeansen är samma som Milo har i grönt och i vanliga jeans, jättebra modell. Skitsnygga t-shirtar också, sådana kan jag inte köpa:) Fick dock hem en kortärmad stjärnbody från molo igår(tradera). Bodysuiten med luftballonger gillade jag, jättefin, ja allt var fint förståss.



Se nu till att bara tänka på dej själv idag och hitta en jacka och skor. Jag och Milo ska köra till Center syd och leta efter ett täcke till Milo och lite annat smått. Nu är har trött ogen och ska sova en stund. Kram och ha en härlig dag!

2009-03-19 @ 08:03:12
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: MammaRussin

oj oj.. vilken shopping.. nice... jätte fina kläder..



ha det gött!! kram

2009-03-19 @ 08:52:41
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Katja

Bilden när hon sitter i vagnen är ju otroligt söt!!

2009-03-19 @ 15:20:08
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: sophie

Oj oj oj;=) Vilken shopping!! Lyxigt att hitta så mycket molo till halva priset;=) avis

2009-03-23 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0