Fortsatt risiga

Matildas hosta är värre idag... Känns som om hon har lite feber med, ska tempa henne när det är tid att byta blöja. Har precis satt henne i sjalen så hon får sitta här och sova en stund nu. När jag skulle sätta henne i den, fick hon en rejäl hostattack som i sin tur genererade en kaskadspya. Mindre mysigt men det var bara att städa av tösen, mig och badrummet! 

Själv är jag rosslig i halsen och har sovit så jäkla dåligt i natt, så jag är inte heller den mest allerta i tillvaron. Blir alltså inget utvecklingssamtal för min del idag, utan sonens pappa får avlägga rapport sen.


Kommentarer
Postat av: Katja

Så mysigt det ser ut på bilden ovan, kan inte kommentera det inlägget så jag skriver det här istället :) Lilla sjuka sessan, hoppas att det släpper snart!

2009-03-26 @ 15:32:02
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0