Hoppla!

Gav mig den på att jag skulle få ha sängen för mig själv i natt, så vid tolv satt jag och stoppade in nappen upprepade gånger när tösen tyckte att vi skulle ha snacketolva. Det funkade, så fram till fyratiden fick min rygg vila själv. Skönt, med tanke på att den senaste veckan har jag inte fått sova själv. Nå, hur som helst, runt fyra i morse började det bökas runt och grymtas i vaggan och eftersom mina bröst var rejält mjölkstinna reste jag mig för att plocka över lilla damen. Så jag stoppar ner händerna och konstaterar att detta känns konstigt, varför är huvudet så högt upp i luften och vad mycket hår här är... Hmmm, Tjorven låg på mage och kuckelurade! Chocka sin mamma så mitt i natten, stolla!

BVC-rapport: Vikt 6040 gr, 64 cm lång och hattmått 42,5 cm. Pigg och glad och ok att bara köra med amningen fortfarande. Hon ökar ju inte mycket i vikt åt gången, men det går i alla fall uppåt. Skönt!

Kommentarer
Postat av: sicka

Haha, vicken syn det måste ha varit!

2009-03-16 @ 10:12:56
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Haha, Lilla Matilda börjar bli stora damen kan vi börja konstatera:) Sånt klarade inte Milo av i den åldern! Då är vi två som hållit på lite inatt, får tänka på dej när man sitter där och tycker lite synd om sej själv..och sonen.

Ang Jörgens kommentar så var det nog mest för Milos skull och kanske träningen ;-) Jag tror nog inte att han vill ha fler för han oroar sej ofta för att han inte får vara en ung pappa i många år men sådant tänker jag inte på, tittat på min mamma och konstaterar att man är vad man gör sej:)

2009-03-16 @ 10:26:53
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: Angelica

då har sötisen kommit över 6kg-strecket nu. skönt att det går framåt! snart är det ju grötdags ju ;-)

2009-03-16 @ 15:39:26
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0