Kalas, kalas och åter kalas...

Ja det är väl vad denna dagen bestått av, att köra fram och tillbaka mellan kalas. Cajsa var på ett magdanskalas och ett bowlingkalas och ikväll har vi varit hos farmor på kalas. Kyckling med potatisgratäng och hallonpaj med glass till efterrätt. Inte dumt alls!

Köpte en dyna till stolen idag så nu är den helt klar. Vi ska dock flytta ner sitsen lite så att hon får mer stöd för ryggen (det var ju inte helt lätt att veta var man skulle sätta den), men visst sitter hon bra i den!




Jösses vilken skräll! Malena Ernman! F-n vad coolt, det hade jag inte väntat mig. Jag var helt övertygad om att Måns eller EMD skulle vinna. De låtarna jag gillar vinner ju aldrig så i år är jag supernöjd. Mina favoriter var just Malena Ernman och Caroline af Ugglas. Ja, jösses Amalia... 

Dagen i övrigt? Tja, jag har meckat blogg och Micke har slipat och spacklat väggar... Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

ja det var fullt upp hos er ser jag!

Så fin stolen blev, hon sitter ju kanon i den fast jag håller med om att hon behöver ner ett steg. Jag vet inte vad jag ska göra med min för Milo sitter alltid med krökt rygg, kasar ner själv och ser hel-lat ut.

Hälsa Micke att jag tycker han är duktig, viskar män måste ha beröm så dom jobbar vidare i snabb takt;-)



kram och ha en go söndag(kul att du tyckte klänningen var ok)



Så fint collage du gjort med dina foton!! Sånt gjorde jag mycket förr, borde kanske installera photoshop och göra något snyggt. Jag kan ju inte vara sämre än dej, det går inte..;-D

2009-03-15 @ 09:02:32
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Ja självklart får du lägga till mig! hi hi

2009-03-15 @ 17:01:47
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0