Så skönt att komma hemifrån!

Ja, när man nu suttit härhemma och häckat i sin ensamhet med snuttan i en vecka så var det väldigt skönt att komma ut idag. Även om bussresor lämnar mycket att önska emellanåt så hade vi ju trevligt när vi nått målet!

Vi började med en promenad till Maxi när vi kommit fram till S & T. Jag passade på att köpa laktosfri gröt när jag var där men glömde titta efter en vååååg!!! Behöver verkligen en badrumsvåg om jag ska komma tillrätta med mig själv här! De där stackars små kilona som jag retar mig på är ju inte många, men ack så envisa och utan en bekräftelse på att något händer är det ju så lätt att inte göra något åt dem. Nåväl nog om det och åter till dagen. Det var ju superskönt väder idag, det känns verkligen som att våren är på väg med stora steg nu, även om det kan bli bakslag långt in i maj, jag vet... Idag hade vi i alla fall vårjackan på med bara en tunn tröja under och det var så skönt. Efter promenixandet fikade vi på valnötsbröd som var mycket gott. Får säga att det var ett bra bord att sitta och snacka en massa strunt vid ;)

Sen har vi ju omåttligt söta ungar också som satt och kuckelurade med varandra. Riktigt roligt att se att de börjar intressera sig för varandra även om de inte leker med varandra så att säga.
 

Matilda och Tristan var supersöta och höll varandra i handen när de låg i Tristans babygym.


Detta babygym som Matilda gillade så skarpt att vi fick gå inom Barnens hus efteråt och köpa ett likadant. Jag sålde ju det första jag köpte till Matilda... Dumt gjort, ja ja ja, men nu är det som det är och nu har hon fått ett nytt fint Labangym istället :) Just nu ligger hon och pratar med sina figurer trots att hon är supertrött, så det var en bra investering!

 




Kommentarer
Postat av: Katja

Så sött :) Verkar ha varit ett bra köp! Söta de är tillsammans småttingarna, gulligt att hålla hand :). Ha en fortsatt fin kväll. Kram

2009-03-31 @ 21:09:35
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: sicka

Åhh guuud så söta de är! :)

2009-03-31 @ 22:57:49
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Erika

så jäkla söt! :D

2009-04-02 @ 21:06:55
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0