Storfika och slingning...

Idag var det dags för en storfika igen. Jessica stod för bakverk (grymt smarriga kladdkakor med frukt och grädde)och jag upplät hemmet :) Vi blev nämligen "några stycken" typ åtta mammor med bebisar. Vi fick tyvärr två återbud, så Tristan och Anton med mammor saknades i sällskapet. Eftersom vi blev så många så tyckte jag att uterummet är ju bra att vara på och satte igång att elda därute igår för att få upp värmen, och varmt blev det så nästa gång kör vi i bikini! *hihi* Trevligt hade vi i alla fall!
 


Givetvis knäppte vi bilder på bebbarna med, vackert uppstaplade i soffan. Tyvärr hade hälften av ligan åkt alternativt låg och snarkade så det blev bara fyra snuttar som fastnade: Tyra, Amir, Matilda och Adéle. Edvin hamnade på egen bild sovandes... Ovanligt? Neeeeej!!!
 


Mammas älskling var så fin idag i sin klänning och body från PoP, här lite nersaglad dock;)


Efter fikan skulle jag iväg och lägga lite nya slingor då de andra mattats av rejält och det är ju alltid trevligt att bli lite tillfixad eller hur? Det höll dock på att sluta med en smärre katastrof. När jag satt där inpackad och snygg blev det helt plötsligt väldigt varmt och det började rinna längs ryggen så det var bara att slänga sig i vasken med en gång och få kletet borttvättat. Tydligen blev det någon kemisk reaktion som kan bero på att jag hade i silikondroppar i håret för ett par dagar sedan. Slingorna blev därmed ljusare än tänkt (men ändå bra) och min blus gick åt skogen! Men som sagt shit happens och håret klarade sig så det är inte som att jag gråter över blusen. Plus att jag behövde inte betala på grund av det heller! Inget ont som inte har något gott med sig, eller hur är det nu igen;)

Ikväll ska M på after work... Trååååååkigt, jag som hade ställt in mig på myskväll och förträngt AW:en! Nåja, jag och Matildan får myspysa. Mammas lilla pärla! Ska även hålla koll på mina försäljningar på Tradera som går ut ikväll. Det såg hopplöst ut ett tag, men nu börjar buden trilla in, så förhoppningsvis får vi ihop en bra liten slant:)

Kommentarer
Postat av: Monia och Adéle

Så söt bild på lilltjejen :) Mysigt när hon ler sådär. Kram och tack för idag!

2009-03-05 @ 19:36:51
URL: http://www.finest.se/moniaplosjo
Postat av: Emma

Hej! tråkigt att vi inte kunde komma idag men man vill ju inte riskera något för era små för dom är ju rätt mottagliga för baciller =)

Fina foton!



Haha, det va ju bra du fick behålla både pengar och håret! Hsde kunnat gå illa! =) Kram

2009-03-05 @ 19:43:53
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

När får man se hur vacker mamma blev då?! jättefina bilder på pluttisarna btw. kramen!

2009-03-06 @ 14:45:52
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0