Fortsättning på en förkyld onsdag

Blev laxburgare till middag här idag. Det är så GOTT! Fast 3/4 av de stora barnen tycker tvärtom... Hopplöst att få i dem fisk nästan, men skam den som ger sig! Suss och ungarna gjorde oss sällskap idag så det blev våfflor till efterrätt våffeldagen som det är. I min mage fick det plats en våffla, skulle nog nöjt mig med en halv känner jag nu...

Eftermiddagen härhemma fortsatte som dagen börjat, med hostningar och snörvel. Det har dock inte varit mycket gnäll så jag ansåg att vi var pigga nog för en liten promenad. Det märktes att hon tyckte om det, för hon satt och tittade sig så förtjust omkring hela tiden. Synd att det blåste så kallt bara, när man kom i lä var det superskönt. Snäckan var klädd i "våroverallen" en stickad overall som jag hade när jag var liten (hon hade rejält med kläder undertill så hon blev inte kall) med matchande mössa och vantar.



När vi kom hem från vår lilla promenad satt vi i solen en liten runda och jag drack en munfull kaffe... Det var vad jag hann med innan det blev småtraggigt och boppedags!

Nu är jag rätt trött minsann, så det blir nog sängen tidigt här ikväll. Imorgon ska jag på utvecklingssamtal med F. Brukar vara en trevlig upplevelse, så det är inget att bekymra sig över och jag har ju redan läst hans omdömen så jag vet att det inte kommer att vara något ofördelaktigt. Min duktiga påg!

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

skönt när det flyter på för barnen i skolan.. :) man blir så glad och stolt.. :) hur gammal var han?



vad kul och ha kvar din gamla overall, nån sån likande tror jag jag hade som lite med.. :)



kramkram

2009-03-25 @ 22:01:48
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: (lilla)SysterYster

Naaaw, lilla söt!! Hoppas förkylningen ger med sig snart!

Kram

2009-03-26 @ 09:52:32
Postat av: Elin

Vilken otroligt söt bild, man blir verkligen på bra humör när man ser den :)



Min sambo skulle nog inte ens våga tänka tanken på alla kläder jag skulle shoppa om vi fick en dotter. För shoppa barnkläder är ju bland det roligaste som finns :)

2009-03-26 @ 14:46:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Katja

En sån mysig vårbild!! Har du sittdelen i vagnen eller har du satt henne upp i liggdelen?

2009-03-26 @ 15:35:38
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: rockygirl

så söta kläder! Helt underbara!

2010-12-09 @ 20:11:52
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0