Ett aprilskämt och en fisk...

Det var ju väldans skönt att bara vara hemma idag. Fick, förutom en massa Matildamys, undan en massa tvätt och påbörjade målningen i källaren. Jag HATAR att måla microliteväv det suger ju som bara den! Konstaterade att om rummet ska vara klart till den  första april (när mitt lilla aprilskämt fyller år) så måste jag ha målarhjälp! Pappa? Honey? Hjälper ni mig?



Här är hon ju! Mitt aprilskämt :) Tänk att hon fyller 9 år om en vecka... Tänk vad det hänt mycket efter att hon föddes och tänk att jag har fått det bra igen. Att jag skulle få det så här bra och bli så här lycklig, kunde jag aldrig tro efter att min värld rasade. Gissa om jag är noga med att ta vara på det!

Eftersom det inte blev babysim idag heller så tog jag och lillan ett dopp i badkaret istället. Hon var så nedrans gnällig runt sju, men när vi kom i vattnet blev det annat ljud i skällan. Lilla fisken... Idag jagade vi badankor i vattnet, mycket roligt!

Imorgon ska vi vara hos tandregleraren med F tio i åtta... Usch vad vi får gå upp i tid! Fast Fille tycker nog mer, usch varför behöver jag tandställning (räls)... Stackaren. Sen har jag tänkt bjuda my girls på någon form av lunch imorgon och det blir ju trevligt! En massa som behöver avhandlas nu när det var ett tag sen vi sågs *hihi*

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej..

stina är 9½ månad nu.. Den 13 juni är hon född..:)

vad lika ni är, du och ditt aprilskämt!! ;)

kramkram

2009-03-24 @ 21:45:54
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Katja

Skönt med ett lugnande bad, Tuva fick ett bad i baljan och en dusch med pappa då även hon var lite gnällig ikväll- Efter det somnade hon gott :)



9år, inte illa :) ska hon få nytt rum?

2009-03-24 @ 22:00:34
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: (lilla)SysterYster

Där e hon ju!! Den andra "lilla" "trollungen" också :-) Hoppas ni hinner med rummet och krama och pussa på henne lite på fölsedan från mig...

2009-03-26 @ 09:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0