Utmanad igen!

Då hade kära syster utmanat mig att "outa" Matildas garderob här, Tur att det finns fler shoppinggalningar i samhället *asg* Så här kommer den och detta är enbart plagg som passar nu och som inte ska säljas.

  • Heldräkt 4
  • Body 10
  • Mjuka byxor 4
  • Jeans/Manchesterbyxor 3
  • Klänning 2
  • Blus/tunika 3
  • Tröjor 6
  • Strumpbyxor 3
  • Strumpor 19
  • Trosor 2
  • Pyjamas 6
  • Overall 3 (1 lånad av Milo)
  • Fleecejacka 1
  • Tossor 3
  • Mössor 6 (1 lånad av Milo)

Tja... Vad ska man säga? Det är klent på byxfronten tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin med Filippa

Kul att du tittade in i min blogg :

Visst är det kul att shoppa till de små?



Bodyn med flodhästar som du köpt på POP var jättesöt! Den måste jag titta efter nästa gång jag är där, tja... eller varför inte åka dit för den sakens skull ;)



Trevlig helg!

Anna-Karin

2009-03-06 @ 16:20:16
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin med Filippa



Men... nu ser jag ju att den inte är från POP :)

Lilla Helsingborg kanske har den i Webbshopen... då behöver jag ju inte ens åka någonstans.

Jag tyckte väl att mönstret var lite väl likt IDA T.



2009-03-06 @ 16:26:38
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0