Skruttan då...


Klänning: Moster Mie design;) Tröja: Ej sikke lej Leggings: Duns

Just nu sitter jag och tittar på ESC med ett litet bylte i famnen. Matilda vaknade helförtvivlad efter en timme här nu ikväll så jag fick ta upp henne och nu ligger hon här inpackad i sitt täcke i min famn. Lilla hjärtat har haft en jobbig dag idag, blivit ledsen fram och tillbaka och bara velat vara hos mamman sin hela tiden. Jag har med andra ord haft ett fasligt sjå här idag med att hålla lilla snäckan på bra humör.  Det gör så ont i mitt mammahjärta när hon blir så ledsen.

I eftermiddags var vi och tittade på gympauppvisning igen, denna gången var det Emmas förenings tur. Det blir ju en del olika uppvisningar med tre barn i varsin förening. Denna uppvisning hölls utomhus (typiskt att vi hade tråkväder) och kaffekorgen var med. Som tur var höll regnet sig borta i alla fall, men jag vill inte påstå att det var varmt ute! Då är det skönt att ha Matilda i sele på magen, för det ökar på temperaturen lite i alla fall:)

I övrigt har det varit lugnt idag, lugnt från aktiviteter i alla fall. Imorgon är det kalasdags för min kära syster fyller år. 25 hon också;)

Nähäpp, tillbaka till ESC-eländet, för ett elände är det men inte en chans att jag missar det!

Tjipp, tjipp

Kommentarer
Postat av: Erika

hur gammal är matilda? :)

så söt

2009-05-16 @ 21:49:28
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: malin

Ja men visst är sele toppen! Eftersom den(den jag har i allafall) bär av på höften också så blir det ju inte tungt heller.



Kram Ma

2009-05-17 @ 10:44:57
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättefin blogg! :)

2009-05-17 @ 10:50:49
URL: http://hannagranlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0