Guess what!

Jag sitter fortfarande med min råtta i famnen... Sova själv utan mamma verkar inte vara aktuellt... Jippi. NOT! Känner mig lite sned i kroppen av allt bärande och vaggande här idag. Skruttfia!

Vi har haft en himla mysig dag. I eftermiddags var vi och firade farfar som fyllde år igår och ikväll har mor och far varit här eftersom jag skulle göra en ansiktsbehandling på mamsen. Bara mys och en massa god mat. Det blev även att vi tittade på lite hundar på nätet. Finns en massa spännande raser ju!

Just nu hatar jag att vara ensam hemma eller att komma hem när man varit någonstans. Det är så tomt att det gör ont i hela mig. Gråter i omgångar för emellanåtväller saknaden över mig. När jag sitter och ammar i soffan på morgonen kan jag höra hur det skramlar i hennes halsband ända tills jag kommer på att hon inte finns mer. Lilla vovven du är så saknad.


Kommentarer
Postat av: Katja

Ja visst är det konstigt att man kan inbilla sig ljud på det sättet. När Tindra varit bortlämnad några dagar tycker jag mig höra hennes tassande över golvet. Ja Tindra är en lågställd jack russell terrier. Hon kommer att få vara ensamhund tills hon inte lever mer och då blir det en annan ras. Håller med dig, finns så många! Vissa skulle jag vilja ha enbart för att de är så fina men vet att de inte skulle passa hemma hos oss så därfår låter jag bli =). Stor, liten, långpäls, kortpäls, hane, tik, blandis eller renras... ja många val blir det. Förstår att ni saknar er familjemedlem!!

2009-05-23 @ 22:26:33
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0