Hej och hå!


Skynda dig hem till mig pappa!


Här försvann dagen i ett huj och inte har jag hunnit sitta här inte! Med andra ord en nästintill helt datorfri dag idag igen :) Skadar ju inte eftersom jag har en viss förmåga att fastna helt och hållet om jag sitter här... Nörd? Oh ja!

Vad har då hänt eftersom jag inte haft tid att hänga här? Jo, vi började dagen med att köra och lämna pappa på jobb. (De skulle ju iväg på någon team-building-tjohejsan i Jönköping så här sitter man själv och häckar nu...) När han var lämnad blev det ett besök på Maxi och idag upptäckte jag tjusningen med självscanning... Lite sen kan man tycka, men bättre sent än aldrig! Så smidigt, det var ju en ren fröjd att handla.

Hem med varorna och en trött gnällig unge hade jag som INTE skulle sova. Det slutade med att jag boppade henne i vår binge. Funkar i nio fall av tio och så även idag :) Fixade till inför dagens besök som bestod av
Sicka och Sofie med bebisar. Det är banne mig alltid lika mysigt och trevligt att umgås med er tjejer! Så mycket skratt och prat om både det ena och det andra alla gånger. Våra små snuttar såg också ut att ha rätt kul idag :) Roligt nu när de börjar intressera sig för varandra. Matilda delade ut blöta pussar mitt på hjässan till både Edvin och Tyra så de blev helt stela i håret! Min dotter är väldigt kärvänlig av sig...

Blir nog tidig kväll här ikväll. Jag är sååå trött efter att natten till idag inte var den mest optimala. Lillan ville komma in till mamsen och pappsen redan vid halv ett och därefter var det ett konstant boppande känns det som. Älskade unge, det här evinnerliga nattboppandet blir lite påfrestande när det sker i ett! Jag hoppas nu på en lugn kväll och natt.

Det var allt för nu. Man vet ju aldrig om jag hinner in en runda till ikväll ;)

Tjipp tjopp!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen, ungefär som här då, jag hinner slänga iväg något inlägg då o då men inte läsa hos mina favvo bloggisar, så nu är jag här o läser ikapp!



Hoppas allt är bra med er, kram Jenny

2009-05-28 @ 20:42:52
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nikita

du är inte sist iallafall... för ja har heller aldrig testat självscanning =P

2009-05-29 @ 07:21:30
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

självscanning är ju superskönt :) går så mycket fortare.

fick du länken till bröllopsbloggen? lite lagom förvirrad som vanligt :P

2009-05-29 @ 07:27:30
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..:)



tittar in lite snabbt för att önska dig och lilla sessan en toppen fin dag..:)



kramkram

2009-05-29 @ 11:55:18
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0