Ibland är det det lilla som gör det!


Gissa vem som ska shoppa lite nästa vecka;)

Magen mår ok igen, är lite småöm i den men jag mår inte dåligt i alla fall och jag har kunnat äta. Skönt! Hoppade dock över bvc-träffen eftersom ett avstånd på mer än 30 sekunder till toaletten inte kändes aktuellt... Jag och Matilda har istället gått och småmyst härhemma och vi har fått undan en hel del tvätt. Lilltjorven satt i gungan när jag hängde en omgång och oj som hon skrattade när jag skakade plaggen och berättade vems de var :) Helt plötsligt var det riktigt kul att hänga tvätt! Lilla söta

Eftermiddagen har spenderats i lugnet i solstolen medan Matilda sov gott i vagnen. Inte fel det heller :)

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

hihi..lite rabattkuponger är aldrig fel, e själv trogen användare så fort de kommer i brevlådan..hihi! Aa..va skönt, då ska ja nog inte behöva oroa mig för det. Tycker alltså att det är jättemysigt o ha honom liggandes hos mig. Men de innebär dock att ja inte får nån sömn knappt. Man vaknar varje kvart av att han buffar till en typ..inte så roligt.men han får ju sova iaf :) hoppas allt e fint. kramis

2009-05-12 @ 18:03:00
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Ja, nu är det shopping på polarn som gäller! Älskar deras kläder och ser inte alls som att dom är jätte dyra...finns andra märken som kostar mycket mer...och dessutom tycker jag att dom är prisvärda :)



Kramar

2009-05-12 @ 18:04:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Skönt att magen är bättre...hoppas att det håller i sig.



Kramar

2009-05-12 @ 18:57:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Inte fel det heller som sagt, skönt!:) Nej det är synd att pengen får styra över förnuftet så många gånger.



När de väl kommit på att det är bättre att ha odlingsmark kvar är det försent. Lite som här ute, här har man ju sålt av till Stockholmare i många år.



Så nu är det ofta svårt att ha djur och så för 08:orna (som ville ut på landet) vill inte ha landet bredvid sina tomter och hus. Då de anser att det drar ner priset/värdet på deras fastigheter.



Det var oxå dumt.



Kram Ma

2009-05-12 @ 18:58:06
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

oj oj oj.. nu kommer det svarta bältet på igen då antar jag.. hihihi..

hoppas du hittar något fint..

kram

2009-05-12 @ 19:06:26
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0