Kväll i Ugglehuset

Jag och sambon sitter med våra datorer i knät och tittar på semifinalen i ESC. Jag lovar att jag har roligare i bloggarna än vad hjärtat mitt har, för han jobbar den stackaren.

Som vanligt skämmer Micke bort mig med god mat här hemma. Idag fick jag pestobakad hokifilé och en bulgursallad med avokado och purjolök. Så smarrigt! Efter maten passade jag på att hoppa i duschen medan M badade lilla M. Sen var det pyjamas och boppedags för lilla fröken då klockan närmade sig åtta. När tösen slocknat tog vi vagnen och vovven och gick ut en runda eftersom vi behövde ladda busskortet (Micke ska åka kollektivt imorgon så jag får ha bilen! JIPPI!) Så vi gick ner till stationen och fixade det och hem igen. Superskönt väder för promenad och vi var ute si så där trekvart. Härligt. Hann hem nästan i lagom tid till ESC, missade bara första låten så nu sitter man som här och slötittar. Vet inte vad jag ska anse om eländet, tycker att det mesta som spelas är kasst. Heja Malena i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Hej! En annan Hbg-are som kikar in och kollar läget bara :-)

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt med en kvällspromenad, och vilken sambo som lagar sån god mat! :)



Här har jag tittat på DH istället som känns mycket mer spännande ;)



Kram

2009-05-12 @ 22:32:26
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Haha...samma kväll som här igår...sambon arbetade vid sin dator och jag satt med bloggeriet på min...och ESC i bakgrunden.



Kramar

2009-05-13 @ 05:48:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0