Natten som gick och en massa gratulationer!

Jahapp, om vi hade en bra natt mot gårdagen så hade vi en mindre bra mot idag. Halv tolv hade jag en förtvivlad liten tös igen så det var bara att ta in henne hos mig. Lilla trollungen. Nu sitter vi och tittar på Lilla huset på prärien och boppar. Mysigt:)

Jaha, Norge vann igår. Grattis Norge... Vad säger ni om det då? Jag tycker att låten är helt ok. Trallvänlig och popsnöret himself är ju sockersöt, så han går väl hem hos de flesta. Jag är helt övertygad om att även jag kommer att gå och tralla på den, fast det sabbar rockimagen;)

Just det vi gratulerar Norge på nationaldagen med idag!

Sen får vi inte glömma det viktigaste idag, GRATTIS MIE!!! Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade åååår! Fanfarer och hurrarop

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej. ja mössan är riktigt fin! :) tack.



kan hon sitta själv?

2009-05-17 @ 08:04:21
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Jag tackar STORT! :) Stressad kanjag väl påstå att jag är idag. Nu är i alla fall salladen och pajerna klara så nu ska vi städa lite för jag har spritt sallad och annat över halva golvet i köket;-)Vi behöver ju inte sitta på golvet och äta..hihi.



Vi ses snart! KRAM

2009-05-17 @ 12:40:45
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Jag tycker helt klart rätt låt vann, låten fastnade i mitt huvud på en gång! Hoppas ni haft en riktigt mysig kväll, kram Jenny

2009-05-17 @ 23:08:27
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0