Utmanad

Jag har blivit utmanad av Ma


Rules:
1. Answer the questions on your blog
2. Take away one question you don't like and add a new one
3. Tag 5 other people


1. Which perfume do you use?
Just nu är det mycket "Eau de kräk" annars gillar jag White Linen

2. What is the worst thing you been through?
Utan tvekan när min förre make (Cajsas pappa) dog.

3. What's for dinner today?
Sambons hemgjorda potatissallad och revben skulle jag tro!

4. Today's highlight?
Det är en hel vecka tills det är måndag igen:)

5. What whould you really like to learn?
Sjunga opera hade varit rätt häftigt

6. What was the last thing you bought?
Presentkort hos ticnet till svärfar

7. What's your most important goal at the moment?
Att vara positiv och inte låta mitt dåliga självförtroende ta över i olika sammanhang.

8. What do you think of the person who tagged you?
Hon verkar vara en himla trevlig tjej som jag gärna skulle träffa nån gång.

10. What's the colour of your eyes?
Grön-gråmelerade

11. Who was the last person you called?
Min sambo

12. If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
Trivs bra här hemma faktiskt.

13. What do you find important with your friends?
Att jag kan vara den jag är och att vi har så jäkla kul tillsammans

14. Who would you like to meet sometime?
Harry Potter:D

15. Would you like to have kids one day?
Är nöjd med de jag har....

16. What's your favourite piece in your wardrobe?
Hmmm... Det är nog min fina tunna Odd Molly-kofta för tillfället och mina nya ljusa jeans:)

17. What is your hidden talent?
Får väl anse att jag kan sjunga eftersom jag sjungit barber-shop en gång i tiden...

18. 3 things that make you smile?
Matildas leende på morgonen, tanken på att jag är lycklig och har världens finaste familj, jag ska gifta mig med min älskling

19. What's your favourite song at the moment?
Hmmm... svårt, svårt... Finns mycket bra ju... Men det får nog bli Fear of the Dark med Iron Maiden... Alternativt Imse Vimse Spindel med moi :)

20. What's your favourite tv-series?
Så ska det låta, På spåret, CSI

21. What are you wearing at the moment?
Mysbyxor och linne

22. What's your favourite sweets?
Choklad

23. What is the last film you saw?
Tittar ytterst sällan på film så jag minns inte riktigt...

24. When was the last time you cried and why?
I morse när jag och sambon pratade om möhippor... Möhippor är nämligen ett ångestframkallande fenomen hos mig (av någon konstig anledning) vilket alla har så svårt att förstå.

Jag utmanar Mie, Susan, Mamma Russin, Edvins mamma och Nikita


Kommentarer
Postat av: Susan

Åh, va kul...ska göra på en gång=)



Kramar

2009-05-25 @ 11:22:41
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Done;)

2009-05-25 @ 11:36:39
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilken rolig utmaning!

Ska ta tag i den ikväll! :)



Kram

2009-05-25 @ 11:42:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, den var lite annorlunda. Ja, så ska det låta glömde jag som favvo.



Trevlig läsning. :)



Du är välkommen! ;)



Hoppas ni har en toppen dag!!



Kram Ma

2009-05-25 @ 12:11:39
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Eau de kräk! haha...du är ju för go! :o)



Det var en rolig utmaning faktiskt! Kul läsning!



Hoppas ni får en fin dag idag!

Kram

2009-05-25 @ 12:13:35
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

kul att du vill att vi ska följa varandra, hade sjukt mycket kommentarer igår så tog mej ett tag att beta igenom dom lägger till dej nu då hoppas du gör desamma



kram

2009-05-25 @ 19:22:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad sorgligt att läsa att din förre make dog, så tragiskt för dig o dottern!! Vad var det som hände förresten?

2009-05-25 @ 20:17:17
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: kristina

"Eau de kräk"

Haha, den använde jag också ett tag:)

Finns dock inte att köpa, saknar den tiden med barnen. Så mysiga...

Fast de är underbara nu med.



Minneslundar är vackra på sina sätt men just denna i Borgholm är fantastisk. Och då Öland ändå var så jobbig så klämde jag in den också, lika bra att ha allt överstökat samtidigt.



Kollade igenom kort, kände mig helt tom. Det var som att M aldrig funnits. Just då och nu är känslorna grymt kalla, antar att du gick igenom något liknande. Man ser kort men det är inget som känns fel. Han har existerat men ändå inte.

Min hjärna flippar ibland och jag känner inte många som vet vad jag menar, men jag hoppas att du fattar:)



Kram

Kristina

2009-05-25 @ 21:55:30
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0