Bebisfika

Idag har vi varit iväg och fikat hos Linda, en av mammorna från FL. Det var så kul att träffas igen nu när alla fått sina små troll. Åtta stycken var vi idag så det var ju inte alla, men det kommer fler gånger. Linda bjöd på riktigt smarrig fika med en massa gott så det var tur att vi promenerade! Man kan ju konstatera att det är ena söta ungar vi fått allihop och de fann sig i att packas ihop på lille Hugos filt för fotografering! Otroligt att de var på bra humör samtidigt :)





Jag passade på att ta ett foto av min lilla prinsessa idag när hon låg på mage och hade lyfta-huvudet-träning. Hon är ju såååå söt (och jag är vansinnigt opartisk med...)



Nu ligger hon på min mage och sover efter alla intryck som tröttat ut henne och jag passar på att bara mysa!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst är det otroligt att alla var på gott humör!

dessa ungar har vi alla gjort bra! =)

2009-01-22 @ 16:51:46
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0