Ibland lyckas jag...

...verkligen ställa till det och nu sitter jag här med uselt mammasamvete igen. Hela dagen har gått hur bra som helst. Emma har varit hemma eftersom hon hade feber igår och vi har fixat och donat och gjort i ordning dator-/läshörnan under trappan. Nöjda med oss själva knatar vi ner till faster S för lite skitsnack och fika vid halv fyra-tiden och knatar hem vid fem. Jag tänker såklart inte alls på att Fille ska spela hockey och Emil ska på disco så maten skulle behöva vara klar klockan fem senast! Resultat: De fick trycka i sig mackor och min stackars sambo flänga runt som en tokdåre med bilen som vanligt! Inte första gången scenariot ser ut så här och förmodligen inte sista heller. Gah! Blir så trött.

Matilda har haft ett par halvoroliga dagar nu. Undrar om det är en tillväxtperiod på g eller det bara är almänt missnöje när man inte får vara hos sin mamma.  Så nu släpper vi bloggandet för ikväll och ger mammakärlek till lilltjejen.

Tjing tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0