Shop shop :)

Japp, idag har vi varit på liten shoppingturné. Jag kan ju inte ge upp min hobby helt och hållet. Det bidde underkläder, linnen, tröja och jeans till mig, två tröjor till sambon och två pyjamasar till snuttan. Det som var dyrast var absolut amningsbehåarna. De är ju aldrig på rea... Orättvist! Mina jeans anser jag dock vara ett fynd, 300:-! Mycket nöjd.

Natten till idag var lite småjobbig, snuttan bökade rundor som ett litet tryffelsvin oavsett om hon låg i sin vagga eller mellan mamma och pappa. Så det hela slutade med att hon låg på mig och då sov hon lite lugnare. På grund av det fick vi sova vidare på soffan efter frukosten för jag visste inte vad som var upp och ner på mig själv!
Tösabiten har mycket bubbel i sin lilla mage med, både på dagar och nätter, så vi köpte Sempers magdroppar idag och hoppas att de ska hjälpa.

Vi har en ny hobby här i huset förresten, Wii Fit... E fick det som premie för sina sålda jultidningar och det är riktigt kul. Den mäter BMI och vikt på en och sen finns det en massa aktiviteter att utföra för att man ska träna upp sig och gå ner i vikt om så behövs. Den kollar även var man har tyngdpunkten i sin kropp och tipsar en om hållning och så. Riktigt smart grej och kul är det. Så lite Wii Fit, lite promenader och lite mammagympa så ska vi väl kunna bli lite slanka och fina tills det är tid att gifta sig. Jaja, jag får kanske sluta med mina glassorgier på kvällarna med... Men inte idag, det finns ju glass kvar i frysen!

Kommentarer
Postat av: Petra

bröllop?!

Vad mysigt det låter. I sommar eller?

2009-01-09 @ 10:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0