Sur och vrång!

Blev något småtjurig ikväll när jag förlorade en Tradera-auktion på en Molo fleeceoverall som jag ville ha till snuttan. Visst det går ju att få tag på en ny med, men det blir kanske lite svårt att motivera... 2 fleeceoveraller till liten fjolla... Inte helt nödvändigt! Hon har ju sin Tummen-overall. Ska dock försöka få tag på en fin fleecejacka till henne istället. Har suttit och letat hela kvällen nu men antingen är de för dyra eller i fel storlek. Många svordommar som uttalats i tysthet kan jag meddela.

Sen har jag förkylningsblåsor i hela käften och anade en liiiten antydan till ont i halsen innan. Nej! Jag har inte tid eller lust att bli sjuk!

Har städat som vanligt i eftermiddags vilket inte alls var kul idag. Jäkla Sisyfos-arbete är det, så fort man är klar kan man börja om igen känns det som!

Det är dock inte enbart eländigt. Vi var ju och badade i middags med lilla stumpan och det är helt otroligt vad hon är lycklig i vattnet. Idag verkade det som om hon kunnat tänka sig att fortsätta bada hur länge som helst, hon kom igång ordentligt på slutet och låg och flinade åt oss. Lilla, lilla söt.
Jag har även fått sålt lite bebiskläder på Tradera idag, så 400 spänn har trillat in i kassan! Kaching!!! Har fler auktioner ute som jag hoppas att jag ska få iväg med.

Nu ska jag snart hoppa i säng och gosa med min lilla snutta.  I morgon är det en ny dag som förhoppningsvis innebär bra humör här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0