Nu längtar vi efter våren!

Idag har jag och Matilda varit i stan med min syster och hennes lille plutt som numera är 6 månader och således stora pojken i jämförelse med min lilla skrutta!

Vi hade en riktigt mysdag (tack syster, det är så kul när vi träffas) med en massa snicksnack och vi hann beta av de viktigaste butikerna :) Jag köpte en superfin fleecejacka, mössa och tossor till Matilda. Det är ju inte riktigt alltid det känns nödvändigt att bunka på hela overallen eftersom det blir ganska varmt nere i vagnen med fårfäll och filt och vindskydd. Sen lär ju våren dyka upp i sinom tid den med och jag längtar! Hittade även ett par jättesöta röda manchesterbyxor med på PoP som matchar hennes fjärilsbody alldeles utmärkt.

Efter allt shoppande så sög det i tarmen både på mödrar och barn så då fick vi ta en lunch inne på Espresso House. Jag är väldigt svag för deras kyckling och bacon smörgås. Mums!
På bussen hem hade jag sällskap med Fille när han åkte hem från skolan vilket var mycket trevligt. Han är allt bra go min store lille påg :D

Nu har jag en vision om att jag ska sno ihop en liten halsduk av något slag till damen som matchar resten av outfiten. Hmmm, får rota i Cajsas garderob efter någon för liten rosa tröja typ att slakta och sy om *hihi* Så här fin blev hon i alla fall i sin Molo-fleece och Geggamojjamössa :) (Kan tillägga att jag är helt såld på Molos kläder)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söter där!

2009-01-27 @ 18:56:05
Postat av: Emma

Va fin hon va i det!

2009-01-27 @ 19:48:02
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0