Bobux

Ojdå, glömde blogga igårkväll minsann! Vad hände då igår? Jo, vi var ju på konfirmation på eftermiddagen och det var mycket trevligt och gott att äta fick vi. Tack så mycket Alex (och föräldrarna ;) )! Matilda fick smaka specialefterrätt som var gjord till Mie och Milo, frusen vaniljvisp med bär i vilket uppskattades i värmen!

När vi kom hem åkte finkläderna av snabbt som ögat och sen blev det lite mys under parasollen, gräsklippning och allmänt slappande. På kvällen tittade jag och sambon på Poirot och beställde bobuxar från England till Matilda. Det blev ett par sandaler, ett par "vanliga" som var blå med en prästkrage på och ett par tjocka stövlar till i vinter. Hon behöver ju inte ha riktiga stövlar i vinter eftersom hon (mest troligt) inte går ändå och då tyckte jag att dessa var helt perfekta. De ska ju inte ha skor med riktig sula innan de går, därför är Bobux (och liknande) perfekta till såna små skruttungar som Matilda. Perfekt att beställa dem från Ollipops med eftersom de skickar utan frakt. Blev billigare än om man skulle gå och köpa dem i butik härhemma plus att sortimentet var något större! Lägger ut bild på dem när jag fått hem dem.

Nu ska jag och Matilda snart åka och köpa kuvert till bröllopsinbjudningarna, solskyddsdräkt och fler nappflaskor. Sen är det tandläkardags för Cajsan i eftermiddag och ikväll kommer min söta lillasyster hit så vi ska göra klart inbjudningarna och skicka dem.

Ha en fin dag allihop!

KRAM

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

vi ska till lund/malmö, men det är ju inte så farligt långt vart man än ska i skåne :)



kram

2009-06-29 @ 10:29:22
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0