Mer soool!!!

Strålande solsken från klarblå himmel. Vad mer kan man begära? Idag ska vi börja sy lite dynor till båten, farmor och jag. Skönt med lite hjälp för det tror jag inte att jag redar själv...

Farmor bor hos oss för tillfället då hennes granne är ett sånt jäkla svin. Han har misshandlat flera av sina flickvänner. Han är dömd, men har överklagat så han går fortfarande och skrotar där i huset och det senaste är att han antastat en elvaåring med. IDIOT! Farmor vågar numera inte bo i sin lägenhet längre eftersom hon tagit ställning och hjälpte thailändskan han dängde upp sist och ringde polisen. För jäkligt att vanliga hederliga människor inte ska våga vara i sitt hem. Nåja. Hon bor lite här och lite hos S & F så får vi se hur lång tid det ska vara på detta viset.

Matildas nya färdighet- lägga sig på mage när man sitter. Blev helpaff när jag såg henne ligga på mage i babygymmet där jag satt henne. Mammas lilla busfia :) Hon var helnöjd!


Kommentarer
Postat av: malin

Nja, solen vilar sej lite här. Men det blir nog bra igen.:)



Ja,det finns människor till allt! Usch vilken mansgris. Stackars farmor.



Kram Ma

2009-06-22 @ 10:03:23
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Susan

Men usch...vilken j*vla idiot. Blir så förbannad på sådana "djur" för dom räknas inte som människor i mina ögon.



Hihi....duktig Matilda är=)



Kramar

2009-06-22 @ 10:13:16
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Fruktansvärt att sådan hemska människor ska få gå lösa!!



Härligt med sol:-) Den skiner här hos oss också i dag.



Duktig tjej, klart hon var nöjd:-)



Ha en strålande dag & lycka till med syeriet!



Kram

2009-06-22 @ 11:10:20
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Petra

Hejja farmor!



Världen behöver fler sådana farmödrar!

2009-06-23 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0