Snabbis!

Ja snabbt blogginlägg alltså. Dagen har gått i ett huj här och jag har inte tid alls att läsa bloggar! Men jag kommer ju ha en massa trevlig läsning när jag väl sätter mig ;) Är dock inte säker på att det blir ikväll.

Varmt som attans ute! Håller på att smälta bort :S

Provuppsättningen av mitt hår blev bra. Jag är nöjd.

Satte upp poolen och konstaterade en hel hög med hål. Satans skit då! Vi har provat att laga dem i alla fall så får vi väl se om vattnet får stanna kvar.

Shoppat mycket till Matilda idag :) Bilder kommer sen när det trillat in.

Skolvalsdiskussioner med Emma har det också blivit (inför sjuan). En ansökan skickad än så länge.

Pizza till familjen och spätta till mig ikväll. Hinner inte laga middag eftersom vi får besök om en timme, så det får bli snabbmat. Funkar det med.

Ha en vansinnigt trevlig kväll allihop.

Kommentarer
Postat av: malin

uj uj, va rädd om dej!Inte stressa!



Ha en trevlig kväll!



Kram Ma

2009-06-26 @ 18:44:44
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0