Solig söndag

Hittills i alla fall! Vi hoppas att det består resten av dagen. Sen är vi betydligt piggare idag än vi var igår vilket inte är helt fel det heller :)

Vår skrutta är en riktig liten skitunge med egna åsikter om vad som är ok... Vi har ju som sagt ett "välling/flaskproblem", så idag tänkte jag att haha, jag ska testa att ge henne bröstmjölk i flaskan. Det tycker hon ju om. Jag tryckte ut mjölk och satte henne i famnen hos pappa. Vad händer? Ungen tvärvägrar fortfarande. Hysterin är total. Jag provar att ge henne när hon sitter hos mig, icke sa nicke... Lägger henne i babygymmet och ger henne flaska bara för skoj skull vad händer? Jodå, då passar det. Hon slurkade i sig alltihop. Så nu ska vi testa att ge henne flaska när hon ligger för sig själv.

Dagens projekt lutar åt att flytta båten, ett besök hos mormor och morfar samt ta en cykeltur nu när vi fått hem cykelsitsen.


Pyjamasfisar som tittar på Nicke Nyfiken - The Movie


Ska ni hitta på något trevligt idag?


Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron.



Hihi...en envis liten prinsessa ni har där hemma=)



Ja, vädret är ju fint så något får man hitta på idag.



Kramar

2009-06-21 @ 09:53:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

havannah ha rmed tittat på nicke här...



hehe envisast vinner brukar ja säga å de verkar visst som att de är dina små som vinner hemma hos dej med :-p

2009-06-21 @ 11:09:45
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej söta!!!



haha, en dam med egna ideer tror jag minsann..:) lilla söta matilda.. hihi..

hoppas det funkar så i fortsättningen med, för det är bra skönt att de kan ta flaskan med..

KRAM

2009-06-21 @ 11:13:50
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0