Sommarlov!


Nu har alla de små uggleungarna sommarlov. Jag var med Fille på hans avslutning, nästa gång jag får gå hos honom är när han tar studenten har jag fått besked på. Oki! Och jadå, det kom allt lite tårar idag när vi stod i klassrummet för sista gången med den klassen (Fille börjar ju ny skola till hösten). Tänkte tillbaka på när de slutade förskoleklassen och hur små de var då och nu var de så stora och fina alla ungarna. Uschiamej vad tiden sprungit iväg.

När vi var klara på skolan serverades det tårta hos Filles pappa och då kom Micke med resten av bandet med. Vit prinsesstårta. Mycket snygg (hann tyvärr inte fota den!) och god...

Bjuder på lite bilder från avslutningstjohejset.




Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va skönt med sommarlov!

Det är en känsla som man aldrig kommer att glömma hur det kändes när man stod i kyrkan och visste att när man gick ut hade man en hel ledig sommar framför sig :)



Kramar

2009-06-16 @ 15:25:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Vilket härligt inlägg! Lyser av glädje för sommaren:) Så snygga dom är alla uggleungarna! Kram

2009-06-16 @ 15:27:41
Postat av: Nikita

ja minns hur skönt det var med skolavslutning då man var liten och fick va ledig hela sommaren lång =)

2009-06-16 @ 20:11:51
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lilla SysterYster

Ååh, va fina de va alla "pluttarna"... O sommarlov.... O allt, nu blev jag alldeles tårögd igen. Hahaha... Kramar på er alla!

2009-06-16 @ 20:17:48
Postat av: Erika

Hur gamla är dina barn?



sv: detsamma önskar jag dig

2009-06-16 @ 21:30:14
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0