Fika, fika, fika! Me like;)


Som manna för själen är det att fika med sina flicks. Jodå, vi har träffats idag med. Jag var ju tvungen att åka ner och betala min klänning så då fick det bli en stadsfika idag med! Nu får vi nog köra hemmafikor och picknickar till nästa barnbidrag så vi inte ruinerar oss på sånt, för det är banne mig inte billigt!

Fille hade studiedag och hängde med till stan eftersom han ville köpa tröjor. Han hittade inga tröjor men fick höra en hiiiimla massa skitsnack från tre glappkäftade fruntimmer med bebisar! Hihi, fast han tyckte det var rätt kul... Han fick ju även den stora äran att se klänningen och den fick absolut godkänt. Sötisen. Idag bidde det även ett par skor till klänningen. Lika bra att passa på när man var där, jag är ju rent för lat för att flänga runt och titta och prova på tusen ställen.

Just nu råder lugnet i ugglehuset. Tre av fyra storbarn är ute och spelar fotboll (de är ju lediga imorgon) och den fjärde (som varit hemma från skolan med ont i halsen) sitter vid den andra datorn och spelar något spel. Matilda sover sen en timme och jag hoppas hon fortsätter med det länge i natt... Micke har jobbaktivitet som innebär kolla på fotboll med kunder... Tja och här sitter jag! Nu ska jag fortsätta att titta på tärnklänningar och läsa om hundraser. Mycket att stå i ;)

Tjing tjing...

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Låter som att du haft en jätte härlig dag!

Skönt att han godkände klänningen...och jag blev inte alls mindre nyfiken nu ;)



Hoppas att Matilda sover hela natten!

Kramar

2009-05-20 @ 23:12:25
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Nikita

neej de är snordyrt å fika ute, men fan så mysigt =)

2009-05-21 @ 17:27:37
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0