Lära sig nya grejer + jag= kaos

Jäkla skiiit! Fattade ingenting av det här med lager och tjohejsan i Photoshop! Gah! Hatar när jag inte lyckas på en gång. Jag vet, jag vet att man kan behöva ha tålamod ibland, men jag har inte alls tillräckligt av den varan *muttrar*

Knåpade ihop en söt bild av Matildan men jag vet faktiskt inte hur jag gjorde... *suck* Lika bra att strunta i det för ikväll och prova igen en annan dag.

När vi satt och käkade idag så såg jag förresten Susan med son springa förbi. Fast jag var ju inte helt hundra och att då rusa ut ur restaurangen hade ju kunnat bli aningens pinsamt... hihi! S: vi får helt enkelt se till att träffas en dag och inte missa varandra så här ;)

Mitt allra första Photoshop-projekt! Tur att man i alla fall har bra råvara att arbeta med;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint juuh! Tack för magberöm!:) Men min äär faktiskt inte så het den heller. Men den har ju härbärgerat de tre finaste ongar man tänkas kan, så den får duga.;)



Kramar Skinnsladder Ma.;)

2009-04-28 @ 22:17:17
Postat av: Jenny

Hihi va kul att se henne så där :) Jag kan inte heller photoshop, använder paintshop pro istället som är lite enklare dock inte lika många funktioner :( Hoppas ni haft en fin kväll! Kram Jenny

2009-04-28 @ 22:39:17
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Men vilken fin bild =) Jag är sämst på photoshop..kan ingenting, begriper ingenting..förutom de mest enkla ting..typ. Men men, tids nog så lär man sig väl förhoppningsvis =)

2009-04-28 @ 22:53:53
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0