Fotografering och shopping :)

Det är vad denna dag har bestått av. Shopping är väl iofs inte helt ovanligt, blev till exempel förledd häromdagen när jag var inne på min systers blogg och hamnade på Elva små trolls sida... och jodå, mycket riktigt, det blev nätshopping igen... En röd och rosa randig body från Katvig och en orange och röd randig heldräkt från Molo (detta var på rea) och ytterligare en body från Molo med fjärilstryck och röd-vitrandiga ärmar, som jag inte kunde stå emot.

Idag ägnade vi oss dock åt fysisk shopping, man får ju passa på när man har bil! Vi fick nämligen tid till foto vid halv ett så då passade vi på att köra ut på Babyland en runda. Vi kom ut med en stor kass därifrån innehållande 3 amningslinne, 2 pyjamasar i nästa storlek, vinteroverall till nästa vinter, spegel till bilstolen (så att man kan se henne när man kör själv), en speldosa att hänga i bilstolen, självlysande nappar (det är ju ett meck att hitta de små sakerna mitt i natten!) och en ceriserosa mjukis pekbok.
 

Fotograferingen gick jättebra och Matilda var ett riktigt charmtroll som flinade och gurglade en massa :) Längtar tills vi får hem bilderna, jag är super nyfiken på hur de blev!När vi kom hem tog vi en promenad med vagnen och lilla vovven och sen dess har stumpan sovit gott så mamma har hunnit både städa och blogga :D. Nu kan hon dock få vakna vilken sekund som helst för det börjar spänna i tuttarna!

Trött liten Tjorv efter shopping och fotografering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0